NAUJA AUTOMOBILIŲ BANDYMŲ PROCEDŪRA
Naujas degalų sąnaudų ir emisijų bandymo metodas.
Naujas degalų sąnaudų ir emisijų bandymo metodas.
Dėl pažangesnių automobilių technologijų ir važiavimo sąlygų pokyčių beveik 40 metų senumo NEDC važiavimo ciklo bandymus teko pakeisti. Siekiant užtikrinti tikslesnį būdą apskaičiuoti ir palyginti automobilio degalų sąnaudų bei teršalų kiekį, bandymai pagal naująją WLTP procedūrą atliekami realesnėmis sąlygomis, kad matuojamos reikšmės geriau atspindėtų eksploatacines automobilio charakteristikas.
Bandymų ciklas
Dinamiški bandymai, geriau atspindintys realias važiavimo sąlygas.
Važiavimo etapai
Dinamiškesni etapai: 52 proc. mieste ir 48 proc. užmiestyje.
Vidutinis ir maksimalus greitis
Vidutinis greitis – 46,5 km/h (padidėjo 12,5 km/h), o maksimalus greitis padidėjo iki 131 km/h.
Pavarų perjungimas
Kiekvienam automobiliui būdingi skirtingi pavarų perjungimo momentai.
Bandymo trukmė
Bandymas trunka 30 min., t. y. 10 min. ilgiau.
Bandymo atstumas
Bandymo atstumas – 23,25 km, dukart ilgesnis už ankstesnį.
Papildoma įranga
Atsižvelgiama į papildomą automobilio įrangą (veikiančią CO2 ir degalų sąnaudų rodiklius).
Bandymo temperatūra
Matavimai dabar atliekami esant 23°C temperatūrai (CO2 rodikliai pakoreguoti iki 14°C), o anksčiau buvo matuojama 20–30 °C temperatūroje.
Nuo 2017 m. rugsėjo iki 2018 m. rugsėjo visi nauji automobiliai turės būti patvirtinti pagal WLTP bandymų procedūrą (lengvieji komerciniai automobiliai – po vienerių metų). RC F – pirmasis Lexus modelis, kuris 2017 m. ketvirtajame ketvirtyje bus sertifikuotas pagal WLTP.
Lexus palankiai vertina perėjimą prie WLTP procedūros, kuri leis mūsų klientams nustatyti tikslesnį degalų sąnaudų ir teršalų kiekį. Mes, kaip aplinką tausojančio transporto rinkos lyderiai, praleidome dešimtmečius, ieškodami būdų, kaip gaminti mažiau aplinką teršiančius automobilius, kurdami technologijas, tokias kaip hibridinė pavaros sistema, kurios įrodė galinčios sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį, ir padėdami formuoti mažai anglies dioksido išskiriančią visuomenę.
Toyota Motor Europe prezidentas ir vykdomasis direktorius dr. Johan van Zyl
Taikant naująją WLTP bandymų procedūrą, matuojamos reikšmės dabar geriau atspindės Jūsų kasdieniame gyvenime dažnai pasitaikančias situacijas. Tai reiškia, jog pateikti naujų automobilių degalų sąnaudų ir taršos rodikliai yra tikslesni ir realesni.